ORAŞUL ÎNGERILOR CĂZUŢI, cartea a patra din seria INSTRUMENTE MORTALE de Cassandra Clare

Dragoste. Sânge. Trădare. Răzbunare. Miza este mai mare ca niciodată în Oraşul Îngerilor Căzuţi!

NEW YORK TIMES BESTSELLER
USA Today Bestseller – Wall Street Journal Bestseller – Publishers Weekly Bestseller
Serie tradusă în peste 30 de limbi
În curând un film artistic produs de Sony Pictures Entertainment, Constantin Film Production şi Unique Features, şi avându-i în distribuţie pe Lily Collins (Oglindă, oglinjoară, Romeo şi Julieta) şi Jamie Campbell Bower (Amurg, Harry Potter).

Puteţi vizualiza aici trailerul filmului, care va avea lansarea oficială în august 2013:

Orasul-ingerilor-cazuti

Războiul s-a terminat, iar Clary Fray se întoarce la New York, entuziasmată de planurile sale de viitor.
Dar totul are un preţ…
În sfârşit, vânătorii de umbre fac pace cu locuitorii din Lumea de Jos. Clary se antrenează să devină vânător de umbre şi să-şi folosească puterea unică. Mama ei se căsătoreşte cu iubirea vieţii sale. Şi, mai important decât orice, Clary poate spune despre Jace că este iubitul ei.
Dar…
Cineva ucide vânători de umbre, iscând tensiuni între vânătorii de umbre şi locuitorii din Lumea de Jos, ceea ce ar putea duce la un al doilea sângeros război. Simon, cel mai bun prieten al lui Clary, nu o poate ajuta – mama lui tocmai a aflat despre el că este vampir, iar Simon este nevoit să plece de acasă. Când Jace începe să se îndepărteze de Clary fără să-i explice acesteia de ce o face, tânăra se vede forţată să investigheze adâncurile unor mistere care, odată desluşite, îi revelează un coşmar cum nu se poate mai groaznic: ea însăşi a pus în mişcare un lanţ de evenimente în urma cărora i-ar putea pierde pe toţi cei pe care-i iubeşte.
Inclusiv pe Jace…

„În cartea a patra îşi fac apariţia numeroase personaje familiare, inclusiv câteva din romanul Îngerul mecanic. Suspansul din final îi va face pe fanii seriei Instrumente mortale să-şi dorească cu nerăbdare o continuare!”- Booklist

Puteti vizualiza aici trailerul oficial al cărţii:

NU RATAŢI PRIMELE VOLUME DIN SERIA INSTRUMENTE MORTALE:
Oraşul Oaselor
Oraşul de Cenuşă
Oraşul de Sticlă

Instrumente-mortale_1_3NU RATAŢI DISPOZITIVE INFERNALE, SERIA CARE ANTICIPEAZĂ AVENTURILE DIN INSTRUMENTE MORTALE 
Îngerul mecanic
Prinţul mecanic

dispozitive-infernale_1_2Pentru a afla mai multe despre seriile Instrumente mortale şi Dispozitive infernale vizitaţi mortalinstruments.com şi infernaldevices.com 

Cartea are 384 pagini, formatul 15×23 cm, ediţia este cartonată, cu supracopertă,iar preţul de listă 54,90 RON. La precomandă beneficiaţi de 25% reducere şi transport gratuit.

8 responses

  1. eu nu sunt atrasa de seria asta …

    Martie 20, 2013 la 12:26 pm

  2. nu am citit această carte .Serie și alte cele .

    Aprilie 29, 2013 la 10:54 am

  3. Denisa

    primul lucru care ma face ssa cumpar o carte e coperta…si aceasta carte nu are o coperta chiar asa de interesanta…nu zic ca e urata dar nu ma atrage
    si deja e volumul 4:O…nu am citit nicio carte din serie

    Mai 2, 2013 la 6:03 am

    • Mie coperta mi se pare cea mai frumoasa dintre cele 4. Eu iti recomand seria, este chiar foarte buna, autoarea reuseste sa te ia din lumea ta si sa te transporte in alta in doar cateva clipe. Seria asta chiar merita🙂

      Mai 16, 2013 la 7:29 am

  4. Nici nu m-am grabit sa o cumpar si nu din cauza ca doamne fereste nu ma atrage subiectul sau coperta, ci din pricina faptului ca o sa fierb in suc propriu pana City of Lost Souls ajunge si in tarisoara noastra.
    Am terminat primele trei volume repejor, deoarece stilul de a scrie a Cassandrei Clare e incredibil, iar paginile pur si simplu zboara si cand am auzit ca Orasul Ingerilor Cazuti apare in Romania in martie eram ceva gen : ” oh,nu pot sa cred, nu pot sa cred, cineva sa sune la ambulanta.”
    Mi-au lipsit la nebunie Jace si Clary, Simon si Isabelle, Alec si Magnus Bane cu ale sale replici sclipitoare.
    Eram si curioasa in privinta lui Sebastian Verlac alias Jonathan Morgenstern aka fratele nebun care vrea sa ii ucida pe toti.
    Momentan mai stau pe tusa vreo cateva saptamani si imi iau inima in dinti. Mai bine sa fiu in agonie ca nu stiu ce se intampla in volumul cinci ( pe care as putea sa-l achizionez in engleza ca nu voi muri daca nu-i in limba mea materna), decat sa stiu ca volumul patru a aparut si eu nu l-am citit.

    Mai 11, 2013 la 2:48 pm

  5. Abia astept sa pun manuta pe ea, dar deocamdata sunt la volumul 3 si pana nu il termin nu mi-o iau si pe asta decat daca se iveste o reducere de zile mari. Recomand tuturor seria asta, eu eram foarte sceptica in privinta ei, insa m-am lasat convinsa sa o cumpar si nu regret DELOC.

    Mai 16, 2013 la 7:26 am

  6. Crede-ma ca la inceput era vreo 54 de lei( sau ceva de gen), iar acum e doar 30 si ceva de lei, deci reducere mai mare de atat nu o sa apara. Dar sper sa ma insel, ca nici mie nu prea imi convine sa dau atatia bani, insa seria asta merita.

    Mai 16, 2013 la 7:32 am

  7. Mi se pare o serie genială. Mie mi-a plăcut mult de tot, abia aştept să citesc volumul 4, pentru că nu am făcut încă rost de el.

    Mai 29, 2013 la 6:24 pm

Lasă un răspuns

