Banner nou pentru Campania de publicare Cicada in Romania!

Cicada in RomaniaEgg1

9 responses

  1. Sooooooooooo beautiful, Laura!!!!❤ Thank you so much for everything … and your friendship, in particular. I'm so lucky we met!❤

    Martie 24, 2013 la 1:46 am

  2. imi place noul afis mult mult succes

    Aprilie 8, 2013 la 4:34 am

  3. Of, de ar adopta cineva caqrtea asta ar fi genial

    Aprilie 29, 2013 la 10:20 am

  4. Ar fi un vis devenit realitate daca Cicada ar fi publicata in Romania. Este o carte excelenta si mi-ar face placere sa o recitesc in limba materna.

    Mai 18, 2013 la 10:07 am

    • Intr-adevar, putem compara aparitia acestei carti cu un vis implinit. Pare atat de superba si cred ca daca o citim in limba noastra materna, e mai captivanta. De ce sa nu citesti pur si simplu, neintrerupand lectura pentru a cauta un anume cuvant in dictionar (doar daca nu sunteti vorbitori de engleza).

      Iunie 4, 2013 la 5:30 am

  5. Am votat pe câteva bloguri pentru apariţia acestei cărţi şi în România şi mi-ar plăcea extrem de mult s-o văd pe biroul meu. Pare foarte drăguţă. Poate va reuşi să ajungă şi pe la noi…

    Mai 29, 2013 la 6:32 pm

  6. Deşi cred că până la urmă o s-o citesc în engleză… Dar ca idee, ar fi ok să apară şi la noi.

    Mai 29, 2013 la 6:33 pm

  7. Nu stiu cum arata cel vechi, insa sunt sigura ca era minunat. imi place munca pe care o faci extraordinar de mult. Sper sa reusesti ce ti-ai propus si sa avem sansa sa avem si noi cartea in Ro.

    Iunie 4, 2013 la 5:26 am

Lasă un răspuns

