Castigatorii concursului fulger

Vreau sa incep prin a va multumi tuturor pentru cuvintele frumoase!

Azi sau maine cel tarziu voi da startul celui de-al II-lea concurs, organizat tot cu ocazia celor 100 de followers.

Castigarii concursului de ieri sunt urmatorii:

Pachetul 1 a fost castigat de……..

premiul 1LarisaOana – oanabooks.wordpress.com

Pachetul 2 a fost castigat de…………

premiul 2Adry – email: noi2siunblog@gmail.com

Pachetul 3 a fost castigat de……….

premiul 3dya_dyana – E-mail: diana_andreea2994@yahoo.com

Felicitari fetelor! Astept adresa voastra pe luckybooks12@yahoo.com . Aveti timp pana vineri, daca nu cu parere de rau ma voi vedea nevoita sa aleg pe altcineva in locul vostru.

O zi frumoasa!

11 responses

  1. alexandrasutila98

    felicitari castigatoarelor!

    Aprilie 1, 2013 la 12:25 pm

  2. yay! yay! yay!! :)) auzi, da’ nu e farsa de 1 aprilie, nu?! :)) :o3 glumeaaaam :o3
    acusica iti trimit mailu’ :*

    abia astept urmatorul concurs!!
    La cat mai mult followers!!

    kisses

    Aprilie 1, 2013 la 12:30 pm

    • Nu e farsa…:p

      Mersi mult! Felicitari!

      Aprilie 1, 2013 la 12:43 pm

  3. Felicitari!!😀

    Aprilie 1, 2013 la 1:32 pm

  4. Aww, si cand credeam ca nu sunt norocoasa.

    Iti multumesc pentru aceasta ocazie si ii multumesc si „domnului” Random ca m-a facut sa zambesc. Ti-am trimis un mail, acum realizez ca nu ti-am dat orasul si judetul. *ce toanta!*
    Nu-i nimic daca le las aici, nu? Oras: Dorohoi, Judet: Botosani

    Aaa, poti te rog frumos sa imi zici daca ai primit mail-ul, in ultimele zile mi-a facut figuri si mailurile nu vor sa ajunga la destinatie ? Mersi frumos.

    Aprilie 2, 2013 la 4:34 pm

  5. Felicitari castiatorilor :))

    Aprilie 8, 2013 la 4:32 am

  6. random are un stil aparte de-a dovedii oamenilor că este alături de ei , la nevoie , doar atunci când trebuie ci nu într-un mod inutil .

    Aprilie 29, 2013 la 11:10 am

    • Mie mi-a facut o surpriza placuta atunci, dupa multe luni in care m-a tot ocolit.

      Iunie 4, 2013 la 5:46 am

  7. Raluca

    Nu am prea mult noroc la astfel de concursuri.

    Mai 11, 2013 la 3:10 pm

  8. Raluca

    Felicitari castigatoarelor.

    Mai 11, 2013 la 3:11 pm

  9. Felicitări câştigătorilor, să vă bucuraţi de premii. Sper să reuşesc să particip şi eu la un astfel de concurs în viitor.

    Mai 29, 2013 la 6:41 pm

Lasă un răspuns

