CIRCUL NOPTII de Erin Morgenstern la Leda + Precomanda

BESTSELLER NEW YORK TIMES

ROMAN NOMINALIZAT LA GUARDIAN FIRST BOOK AWARD ÎN 2011

DISTINS CU ALEX AWARD, ACORDAT DE AMERICAN LIBRARY ASSOCIATION ÎN 2012

RECOMANDAT DE KIRKUS REVIEWS ŞI PUBLISHERS WEEKLY

DREPTURILE DE TRADUCERE VÂNDUTE PÂNĂ ÎN PREZENT ÎN PESTE 30 DE ŢĂRI

Cop_Circul_noptii
Urmărind periplul aventuros al unui circ fermecat, romanul talentatei tinere scriitoare Erin Morgenstern este o magică poveste de dragoste pentru cititorii de toate vârstele.

Circul soseşte fără veste. Fără înştiinţări, fără afişe lipite pe stâlpi sau panouri. E pur şi simplu acolo unde ieri nu era nimic.

Sub cupola corturilor nocturne, în dungi albe şi negre, te aşteaptă însă o experienţă cu totul unică, o sărbătoare a simţurilor – poţi să te pierzi într-un labirint de nori, să rătăceşti prin meandrele unei grădini luxuriante construite din gheaţă, să priveşti uimit la contorsionista tatuată care se strecoară într-o minusculă cutie de sticlă şi să te îmbeţi cu miresmele de caramel şi scorţişoară ce adie ameţitor prin aer.

Bine aţi venit în Le Cirque des Rêves! Însă, în spatele norilor de fum şi al oglinzilor, se derulează o competiţie crâncenă – un duel între doi tineri magicieni, Celia şi Marco – an trenaţi încă din copilărie să concureze într-un „joc” implacabil de către maeştrii lor misterioşi. Necunoscută celor doi, aceasta este însă o confruntare din care doar unul dintre ei va reuşi să iasă învingător, iar circul este scena pe care se desfăşoară o bătălie cumplită a imaginaţiei şi voinţei.

Dar când o dragoste profundă, pasionată şi magică se înfiripă între cei doi protagonişti, bătrânii lor maeştri trebuie să intervină, iar consecinţele vor fi periculoase pentru toţi cei implicaţi.

O poveste seducătoare, plină de aventură, magie şi poezie, un basm cuceritor pentru cititorii de toate vârstele.

precomanda circul noptii

36 responses

  1. Nu mai am astampar! Trebuie sa mi-o cumpar neaparat! Sincera sa fiuu chiar este genul meu, imi place totul la cartea asta.

    Aprilie 2, 2013 la 12:12 pm

  2. Buna :* Sunt cam off-topic, dar as vrea sa te intreb daca ti-ar placea sa iti iau un interviu pentru blogul meu pentru rubrica „Interviuri cu bloggeri”. Astept raspuns.🙂

    Aprilie 2, 2013 la 12:19 pm

    • Daa. Mersi mult de tot!
      Nu e nicio problema, ma poti intreba.

      Mersi pentru invitatie!

      Aprilie 2, 2013 la 7:33 pm

      • Super! Unde sa iti trimit intrebarile?

        Aprilie 3, 2013 la 12:31 pm

      • *******@yahoo.com

        Aprilie 3, 2013 la 12:41 pm

      • Si numele tau real care e?:))) Ca sa stiu cum trec in interviu.🙂

        Aprilie 3, 2013 la 12:42 pm

      • Laura

        Aprilie 3, 2013 la 1:17 pm

      • N-am apucat sa copii e-mail-ul.Mai scrie-l o data, te rog?Sau sa il trimit pe e-mail-ul cu care imi lasi comentarii pe blog?

        Aprilie 3, 2013 la 5:32 pm

      • Gata,poti sa il stergi daca vrei.

        Aprilie 3, 2013 la 7:24 pm

  3. Timis Andrada

    Abia astept sa fie a mea:X:X a mea, a mea, a mea :X:x imi place mult😀

    Aprilie 3, 2013 la 12:03 pm

  4. Eu nu sunt o fana a acestei carti ma sperie :))

    Aprilie 3, 2013 la 4:20 pm

  5. olivian92

    Din cate am inteles va aparea dupa 8 aprilie. Cu siguranta mi-o voi lua. ma bucur ca au pastrat coperta.

    Aprilie 5, 2013 la 7:15 pm

  6. circul nopții este foarte impunătoare . Nu știu de ce , dar fiecare copertă transmite ceva anume, iar asta îmi inspira teamă

    Aprilie 29, 2013 la 11:09 am

    • Raluca

      Aceiasi reactie o am si eu cand ma uit la coperta.:))

      Mai 11, 2013 la 3:09 pm

  7. Denisa

    am participat la un concurs care premia cu aceasta carte…..dar nu am castigat:(

    Mai 1, 2013 la 6:17 am

  8. Denisa

    cu totate ca nu am citit niciodata o carte care descrie un circ

    Mai 1, 2013 la 6:18 am

  9. Ah, cărțile de acest gen ..Hey poate ai noroc într-o altă dată. Eu una spun pas ăsteia .

    Mai 1, 2013 la 6:24 am

  10. Raluca

    Nu ma prea atrage cartea , nu-mi plac genul asta de carti.

    Mai 11, 2013 la 3:06 pm

  11. Erin are un stil superb de a scrie!
    Fiecare cuvant se integreaza perfect, astfel incat ma inchipui in acea lume creata de ea, ceea ce e destul de impresionant.
    Celia si Marco sunt asa draguti❤ Totul m-a fermecat, actiune, personaje, coperta ( oh, da…sa nu uitam coperta! se potriveste de minune), iar finalul mi s-a parut potrivit.
    O recomand tuturor cu caldura! Daca pana acum ati avut dubii cu privire la achizionarea ei, va propun sa nu mai stai pe ganduri, deoarece o sa va dea pe spate.

    Mai 18, 2013 la 10:02 am

  12. Da ai perfecta dreptate.Cartea este superba.
    In ceea ce priveste reactia pe care o provoaca in randul altor tineri nu ii potem atribui vro vina autoarei…ci doar dezvoltarii insuficiente a coeficientului de gandire.(nu vreau sa fiu rea dar acesta este adevarul)
    Fiecare are dreptul la o parere si nu pot condamna pe nimeni dar totusi…sa nu exageram!!Nu putem descredita o carte doar prin simplul fapt ca ne sperie coperta!!!

    Mai 18, 2013 la 10:18 am

    • Nici mie nu imi place coperta. Dar nu judec o carte dupa coperta. Mi-a placut descrierea foarte mult si sper sa reusesc sa o citesc vara asta.

      Fiecare imagine este perceputa diferit de fiecare persoana. Nu ma sperie, dar cum am zis mai sus nu imi place.

      Daca mie imi place o carte care voua nu va place e parerea voastra si o respect.

      Nu ne pot place tuturor aceleasi lucruri! Suntem diferiti!

      Va rog frumos sa nu va certati si sa nu jigniti pe blogul meu, mai ales dintr-un asemenea motiv!

      Mai 30, 2013 la 7:47 pm

  13. Mie personal mi s-a parut interesanta coperta, deoarece pana acum nu am mai citit niciodata o carte care sa aiba ca subiect principal circul.
    @Andreea Maria pana la urma fiecare persoana apreciaza o carte in felul lui, dar nu te pot contrazice si nici nu o voi face.

    Mai 18, 2013 la 10:20 am

  14. Adevarat, insa scuzele mele pentru faptul ca pe aceasta am judecat-o dupa coperta, caci datorita copertii am citit-o :)) Adica sa fim seriosi..uite ce frumoasa e!

    Mai 18, 2013 la 10:28 am

    • Eu judec mai mereu cartile dupa coperta. Oricat de mult ar fi ridicata in slavi o carte, daca nu imi place coperta, refuz sa o citesc sau o citesc in format PDF si apoi mi-o cumpar ca sa o am in biblioteca.

      Iunie 4, 2013 la 5:50 am

  15. Da si eu la fel!!Cand am vazut cartea m-am indragostit in primul rand de coperta!!E superba la fel ca si continutul.Norocul meu ca nu m-am speriat :))..as fi ratat o poveste uimitoare!!

    Mai 18, 2013 la 10:32 am

  16. Da,da, noroc ca nu. Insa chiar nu vad e e asa inspaimantator la ea. E o mana ce tine un cort de circ pe un fundal negru, cu un font uimitor. Absolut infricosator:))

    Mai 18, 2013 la 10:48 am

  17. Mdaaa absolut infricosator:)))
    Cand vrei sa fi remarcat faci tot posibilul!Uneori prea mult….si asa ajungi sa fi penibil si sa te sperii de absolut orice doar pentru a iesi in evidenta.

    Mai 25, 2013 la 6:16 pm

  18. Sau pentru a mai face un post in plus:))
    Oricum sa revenim la continut, @Andreea Maria ce crezi despre cuplul Celia&Marco?

    Mai 25, 2013 la 6:25 pm

  19. Celia și Marco formeaza un cuplu foarte dragut!Sunt preferatii mei.Desi au caractere total diferite se potrivesc de minune.

    Mai 25, 2013 la 6:37 pm

  20. Coeficientul de gândire și gradul de maturizare al fiecărei persoane nu are legătură cu coperta unei cărți .Pur și simplu mi se pare neatrăgătoare din nici un punct de vedere,dacă vouă vi se pare interesantă nu înseamnă că tuturor lise pare. Fiecare cititor are gusturi diferite, așa cum vouă vi se par interesante cărțile cu vampirași care în mod oficial mie nu îmi transmit nimic, așa mie nu îmi place această carte .Este vreo problemă cu asta ? Mi se pare puțin răutăcioasă acea părere legată de coeficientul de gândire al persoanelor cărora nu le place acest gen de cărți sau cărora coperta le transmite o stare ciudată. Este dreptul vostru să vă spuneți părerea toți avem dreptul acesta, dar totuși .

    Mai 26, 2013 la 5:29 am

  21. Scumpete mie nu mi se par cartile cu vampirasi extraordinare sau cum vrei tu sa le spui….sincer nici nu am intentionat sa fiu rautacioasa cu tine dar mi se pare absurd sa susti ca te sperie coperta!!
    Cititor se numeste cel care citeste…nu cel care comenteaza coperta.
    Nu vreau sa te jignesc nici nu am avut vreodata aceasta intentie.Eu doar mi-am exprimat punctul de vedere.Nu am facut vreo referire la tine.Daca te simti….deja e alta poveste.
    Dupa cum ai spus chiar tu….fiecare are dreptul la o opinie.

    Mai 26, 2013 la 3:52 pm

    • e opinia ta și am înțeles.Doar că acea afirmație mi s-a părut răutăcioasă. chestia cu coperta era o glumă, deoarece cartea respectivă nu mă atrage de nici un fel .Da nu îmi place și știu că nu trebuie să judec o carte după copertă și mai știu că un cititor este acela care citește cartea și nu judecă coperta …dar uneori copertele fac diferența sau transmit anumite lucruri.Păi în legătură cu simțitul știu că eu am afirmat pentru prima oară acest fapt și da mi s-a părut răutăcios. Puteai spune oricum dar făcându-ne prea puțin dezvoltați mi s-a părut răutăcios. Dar e în regulă.Fiecare are o opinie și respectele mele pentru opinia ta.

      Mai 26, 2013 la 4:56 pm

  22. Este pe lista mea de ceva timp şi abia aştept să fac rost de ea. Este o carte superbă, trebuie neapărat să apară şi în biblioteca mea şi sper că cel mai curând cu putinţă.

    Mai 29, 2013 la 6:43 pm

  23. Abia astept ziua in care pot pune mana pe aceasta carte. Am vrut sa mi-o cumpar duminica, cand am fost la librarie, insa nu am gasit-o si mi-am dat banutii pe alta carte. Totusi, speranta nu moare si sper ca voi pune curand manuta pe ea, la cate pareri bune am auzit, trebuie sa o citesc!

    Iunie 4, 2013 la 5:49 am

  24. Am văzut-o şi eu la o librărie, dar n-am cumpărat-o. Totuşi o s-o cumpăr eu cândva, pentru că îmi plac tare mult coperta şi descrierea cărţii. Pariez că e foarte interesantă.

    Iunie 27, 2013 la 12:05 pm

Lasă un răspuns

