Concurs Libris pentru bloggeri

Salutare! Banuiesc ca stiti cu totii despre concursul organizat de libraria online Libris, librarie cu o gama foarte diversa- putem comanda de aici minunate carti in limba romana, dar si in limba engleza. Deci de aici puteti comanda foarte multe carti online care cu siguranta va vor incanta. Concursul pentru bloggeri! Aceasta postare este pentru a anunta intrarea mea in acest concurs minunat cu premii uriase!

Libris.roRegulile concursului sunt urmatoarele:

– Publica pe blogul tau un post in care sa anunti inscrierea ta la acest concurs;

– Ai grija ca in post sa incluzi sigla Libris.ro (o ai in atasament), precum si link spre libris.ro pe librarie online si pe carti online;

– Anunta-ne si pe noi ca te-ai inscris la concurs, arata-ne postul tau pe http://www.facebook.com/libris.ro;

– Acum e acum🙂 Scrie intr-un post un articol cu tema „De ce citesc?” si prezinta-ne 10 motive pentru care lumea ar trebui sa citeasca. Nu uita ca si aici sa incluzi link-urile spre libris.ro pe librarie online si pe carti online.

Repetam punctul trei ca sa avem si noi o evidenta si sa va putem juriza.
Ce poti sa castigi?
Locul 1: carti la alegere in valoare de, tine-te bine, 900 lei!
Locul 2: carti la alegere in valoare de 400 lei!
Locul 3: carti la alegere in valoare de 200 lei!

Cum castigi?
– O instanta binevoitoare, inarmata cu inteligenta, rabdare si simtul umorului va aprecia urmatoarele:

– Cel mai interesant raspuns la la intrebarea „De ce citesc?” (pondere 50%)

– Cele mai multe comentari la postul „De ce citesc?” de pe blogul tau (pondere 50%)

– Depunctam (pe bune!) folosirea defectuoasa a limbii romane (recomandam DOOM-ul).

Perioada concursului:
02 aprilie – 22 aprilie

Te-am provocat?

Ce parere aveti? Va inscrieti? Succes tuturor!

Concurs Libris

11 responses

  1. mult succes la concurs se inscriu foarte multi sper sa reusesti

    Aprilie 8, 2013 la 4:29 am

  2. Hm..voiam să te întreb dacă ai continuat cu acest concurs? nu am văzut postarea ta ..

    Aprilie 29, 2013 la 4:19 am

    • Raluca

      Nu cred ca a participat.

      Mai 11, 2013 la 2:53 pm

    • Nu am participat, trebuia sa imi anunt pe facebook inscrierea si nu a facebook, si nici nu vreau. in conluzie am renuntat

      Mai 11, 2013 la 6:12 pm

      • eh, nu-i mare stres….nici eu nu am facebook, e urât când se condiționează asta. Adică există viață și fără facebook

        Mai 12, 2013 la 4:50 am

      • Logic, dar e chiar urat ca din ce in ce mai multe concursuri conditioneaza facebook.

        Mai 12, 2013 la 7:09 pm

      • Știu, de aceea renunț la idee .Nu e ca și cum ar fi important să ai facebook, amuzant e că am impresia că mai multe atrocități se întâmplă datorită lui, și partea sexi cu ghilimelele de rigoare e că o grămadă de fete și băieți cu vârste cuprinse între 10-14 ani au…hai să zic că de la 15-16 încolo mai merge ..că se mai judecă puțin…sau nuh..

        Mai 13, 2013 la 3:46 am

  3. Raluca

    Eu nici pana acum nu am aflat ce bloguri au castigat. -.-

    Mai 11, 2013 la 2:52 pm

    • Nici eu. Dar, am participar pentru experienta, si nu imi pare rau deloc.

      Iunie 4, 2013 la 6:02 am

  4. Wow!! Superb modul în care ai scris Libris din instalaţie. Eu m-am înscris atunci, mi s-a părut un concurs superb!

    Mai 29, 2013 la 8:19 pm

  5. Ce dragut e chestia aia facuta cu instalatia. Ai niste idei traznite si originale. Bravo!

    Iunie 4, 2013 la 6:01 am

Lasă un răspuns

