Palavrageala, anunturi + Shadow Harvest book trailer

Salutare dragii mei! Ce mai faceti?

Eu ma uit la Te cunosc de undeva, este o emisiune interesanta si foarte amuzanta.  Luna viitoare blogul va implini un anisor, si sper sa fiti in continuare alaturi de blog. In curand voi da startul celui de-al doilea concurs de fidelitate, voi pune 3 carti in engleza la bataie alaturi de swaguri si ma gandeam sa schimb un pic regulile fata de data trecuta. Ma gandeam ca primul comentator sa isi aleaga din cele 3 pachete pachetul favorit, cel de al doilea sa isi aleaga unul din pachetele ramase, cel de al treilea ramanand cu pachetul ramas. Ce spuneti? Ati fi de acord?

Daca voi fi multumita de inscrieri si de voi, voi mai adauga unul sau doua pachete de swaguri la concursul de fidelitate, dar asta depinde de voi. De asemenea voi tine cont de gramatica, as dori ca comentariile sa fie de calitate, fara greseli de exprimare si comentariile trebuie sa aiba legatura cu postarile.

Am terminat de citit seria Chloe King, care mi-a placut foarte mult si sper ca cat de curand sa postez si recenzia pentru primul volum. Va recomand cu drag seria.  Regret faptul ca serialul a fost anulat, mi-a placut foarte mult si sper ca stirea cum ca ar dori sa faca un film pentru a incheia serialul sa fie pusa in practica cat mai curand. Mi-ar placea sa apara cat mai curand un film. Sunt ceva diferente intre serial si film si sunt curioasa de ideile producatorilor serialului cu privire la defasurarea actiunii…

Va las in continuare cu descrierea unei carti foarte interesante si trailerul acesteia!

The Shadow Harvest (Shrouded Secrets Chronicles #2)

13646359Teenagers believe they are immortal, but unlike fifteen-year-old Vincent, they are wrong. As Vincent becomes ensnared with the forbidden and elusive love of Noemi, his once perfect heart falls prey to treachery, suspicion, and lust. When strange accidents befall hundreds of teens around the world, Vincent is unknowingly recruited to fight a secret, supernatural conflict that spans back to the earliest days of human civilization.

Vincent and Noemi become dissidents as the dark truth is revealed about their fellow immortals. Although they are not gods, a shrouded few have chosen to abuse their power as they exert an invisible influence over every aspect of humankind’s modern society. When the face of wickedness is unmasked and true love slips like grains of sand through Vincent’s fingers, the good that he has done in the service of strangers seems pointless after he is unable to stop the murder of his closest friend.

Tormented by the sins of his past, Vincent’s friends become enemies, and his enemies become his only source of redemption. As two immortal lovers, Vincent and Noemi come to the stark realization that immortality is an enchanted gift, and like all enchanted gifts, it has rules. The spell of life everlasting can be broken, and they, like anyone else, can die.

The Shadow Harvest weaves a suspenseful, intriguing story where love is more war than fairy tale. With a complex male protagonist, it is a mysterious, romantic adventure that will captivate both male and female audiences alike. As deceptive motives unfold from beginning to end, one will be questioning which characters are lying to the world or merely lying to themselves. Is truth just a matter of perspective, or is there a master of manipulation behind it all?

O duminica frumoasa!

 

9 responses

  1. Mi se pare foarte interesant …iti place //eu mai am un volum din cele noua vieti..ultimul..

    Aprilie 8, 2013 la 4:28 am

  2. Eu cred ca o sa ma inscriu la concurs, imi place ideea ta de a imparti premile🙂

    Aprilie 12, 2013 la 7:57 am

  3. Iulia

    Eu cred ca sigur m-as inscrie la concursul de fidelitate🙂 Si la multi ani pentru blog in avans🙂

    Aprilie 18, 2013 la 1:44 pm

  4. ok, eu am o problema cu emisiunile de la Tv, dar te cunosc de undeva ediția asta are ceva potențial

    Aprilie 29, 2013 la 4:18 am

    • Raluca

      Este mai buna editia aceasta decat prima , cel putin asa cred eu.

      Mai 11, 2013 la 2:51 pm

  5. îmi place coperta acestei cărți mă atrage modul de exprimare al personajelor de pe copertă .

    Mai 7, 2013 la 1:08 pm

  6. Raluca

    Eu vreau sa citesc mai intai cele 3 volume ale seriei Cele noua vieti ale lui Chloe King si dupa sa ma uit la serial.

    Mai 11, 2013 la 2:48 pm

    • Pe mine nu ma atrage nici una, nici alta. Zic pas acestei lecturi/vizionari.

      Iunie 4, 2013 la 6:04 am

  7. Nu am mai văzut cartea asta pe nicăieri, dar acum că i-am văzut şi trailerul, pot spune că deja mi-am făcut o impresie bună despre carte. Coperta mă cam dezamăgeşte, dar tot i-aş da o şansă dacă aş avea-o acum în faţa mea.

    Mai 30, 2013 la 7:04 am

Lasă un răspuns

