Imagine

In my mailbox

DSC_0577

20 responses

  1. Ce cărți frumoase !
    Lectură plăcută ! Și eu mă voi apuca de seria Chloe King, am nr. 3 câștigat, nr. 1 îl am prin schimb, sper ca mâine să-l ridic de la poștă, doar numărul 2 îmi lipsește !

    Aprilie 11, 2013 la 6:54 pm

  2. Like!! Imi place ce ai! Eu citesc insurgent acum! Bestiala cartea!

    Aprilie 11, 2013 la 7:07 pm

  3. Foarte frumoase noutăţile!😀 Doresc şi eu să citesc Divergent. Sper să fac rost de ea la vară şi să îmi şi placă ^^.

    Aprilie 11, 2013 la 7:36 pm

  4. superbe carti sa lestapanesti sanatoasa …

    Aprilie 12, 2013 la 4:59 am

  5. Eu citesc acum Insurgent, dupa ce m-a asteptat 3 luni in biblioteca ;))
    Lectura placuta!

    Aprilie 12, 2013 la 7:53 am

    • Eu nu am curajul să mă apuc de ea, parcă nu mă atrage

      Aprilie 29, 2013 la 4:12 am

    • Raluca

      Stiu cum e. Si eu am vrut sa incep Divergent mai devreme dar tot interveneau alte carti care mi se pareau mai bune.^^

      Mai 11, 2013 la 2:38 pm

      • Raluca, ar trebui sa o incerci. Cartea chiar merita, si nu spun doar eu asta. Veronica a reusit sa creezi o lume cu totul si totul speciala, in care te vei pierde usor usor si vei simti ca esti acolo, alaturi de personaje.

        Iunie 4, 2013 la 6:09 am

  6. alexandrasutila98

    Sa te bucuri de carti!
    M-as bucura foarte mult daca ai comenta la mine pe blog in cadrul concursului Libris. Aici este link-ul :
    http://anotherbooksworld.wordpress.com/2013/04/15/de-ce-citesc/#comments

    Aprilie 16, 2013 la 5:44 pm

  7. Iulia

    Ce de cartii,lectura placuta🙂

    Aprilie 22, 2013 la 4:39 pm

  8. După cum am mai spus ai cărți frumoase să te bucuri de ele

    Aprilie 29, 2013 la 4:13 am

  9. Denisa

    ce carti frumoase…si eu am castigat supernatural:Xdeabeaastept sa ma apuc de ea

    Mai 1, 2013 la 6:10 am

  10. Sincer , cred că eu supernatural o las mai târziu, mult mai târziu. După ce termin cu Eliade pe care vi-l recomand cu mare drag. Poate după ce voi citii și true blood ,

    Mai 1, 2013 la 6:31 am

  11. Eu am citit deja divergent si insurgent si 1 volum din chloe king si paranormal si acum citesc supranatural:)) le adoorr , si sunt sigura ca si tu :))

    Mai 5, 2013 la 11:01 am

  12. Raluca

    Am citit doar Divergent , sper sa fac in curand rost de Insurgent si dupa voi incepe seria Cele noua vieti alea lui Chloe King.

    Mai 11, 2013 la 2:36 pm

  13. Mi-am cumparat si eu Divergent si Insurgent inainte de Paste si imi pare tare rau ca nu le-am citit cu mai mult timp in urma, deoarece seria e geniala si nu merita asteptare. Garantat o sa-l iubesti pe Four ( adica pe cine pacalim: cine nu-l indrageste pe neinfricatul asta adorabilicios?) si o sa astepti cu sufletul la gura sa afli cum se va incheia aceasta poveste.
    Dupa ce termini mi-ar placea sa citesc o recenzie de la tine ^^

    Mai 11, 2013 la 2:54 pm

  14. Pfoooa, ce-i aici!!! Chiar astăzi mă duc să-mi iau şi eu „Cele nouă vieţi ale lui Chloe King” şi volumele „Dezvăluiri de sucub”. Abia aşteptt!! Frumoase achiziţii, btw!

    Mai 30, 2013 la 7:11 am

  15. Şi mi se pare mie sau ăia sunt ursuleţii de la Cola? Aşa norocoasă eşti?? :)))

    Mai 30, 2013 la 7:12 am

Lasă un răspuns

