Interviu cu Bianca

Salutare! Am revenit de data aceasta cu un interviu cu o bloggerita pe care sunt convinsa ca cu toti o cunoasteti si anume Bianca, admin-ul blogului Bianca2b.

Iti multumesc Bianca pentru ca ai acceptat invitatia mea la interviu, si de asemenea iti multumesc pentru interviul pe care mi l-ai oferit. Puteti vedea un interviu cu mine aici.

1.  Buna Bianca! Iti multimesc ca ai acceptat invitatia mea la interviu. Spune-ne cate ceva despre tine( ceva nou poate?) si despre blogul tau.

Buna Laura! Iti multumesc ca m-ai invitat!

Ei bine, am cam spus tot ce aveam de spus despre mine pe blog. Sunt violonista, blogger, cititor inrait, dependenta de cumparat carti, studenta si eleva in acelasi timp si sunt dependenta de One Direction…muzica, in general. O chestie pe care nu am spus-o niciodata pe blog e ca acum vreo 2 ani profesorii de la scoala de muzica mi-au descoperit urechea absoluta, ceea ce inseamna ca pot recunaste orice nota muzicala cu usurinta.De exemplu,chiar in acest moment trece o ambulanta pe strada iar girofarele (ma refer la cele care scot sunete) produc notele “La” si “Fa”.

Acum ca ati aflat si asta… chiar nu mai am ce sa va zic ca sa va uimesc!:))

2.De cat timp citesti? De unde a venit pasiunea ta pentru citit?

Hm… citesc de pe la 10 ani jumate. Deci de vreo 5 ani. Pasiunea de a citi a venit de la o carte pe care am imprumutat-o de la biblioteca scolii si a carui titlu, ciudat , nu mi-l amintesc.Dar stiu ca mi-a placut atat de mult incat m-am apucat de citit.

3.  Ce fel de romane preferi?

Iubesc YA, fantasy-urile, romance sau orice alta carte buna.

4.  Ai citit Harry Potter? Daca da spune-ne parerea ta despre serie.

Da,am citit primele 4 carti si pot spune ca isi merita faima. E o serie perfecta pentru copiii si adolescenti.

5.  Daca ai putea sa iti alegi ce creatura supranaturala ai vrea sa fi, ce ai alege?

Dintotdeauna mi-am dorit sa fiu un vampir.Sa nu mor, sa am o viteza uluitoare, sa fiu extrem de frumoasa, sa nu dor sau sa mananc si sa fiu extrem de puternica. Cine nu ar vrea asta?

6.  Ce lume distopica ai vizita, din ce carte?De ce?

Mi-ar palcea sa vizitez lumea din “Dievergent’, “he Hugner Games”, “Eve” si “Delirium”.

7.   Care este personajul tau preferat, din ce carte si de ce? Dar care este personajul pe care nu il placi deloc?

Pfu, ce intrebare ai pus! Cred ca la prima intrebare raspund cu David Chios din “Creatura”. E pur si simplu genial tipul!

Personajul care nu mi-a placut deloc? La asta chiar nu pot raspunde, pentru ca uit imediat personajele care nu mi-au placut.

8.   In ce lume fantasy ti-ar placea sa te poti muta?

Hm… *thinking* probabil lumea din… din… l-a asta m-ai incuiat. Probabil in cea din “Th Vampire Diaries” sau “Creatura”.

9.   Iti plac serialele? Care sunt preferatele  tale? Un serial care nu ti-a placut este….?

Da, imi plac serialele. Preferatele mele sunt “The Vampire Diaries”, “Teen Wolf” si “Pretty little liars”, dar nu mi-a placut deloc “True Blood”.Desi cartile sunt foarte bune, serialul pur si simplu a dat-o in bara.

10.    Ce muzica asculti?

Iubesc muzica clasica, rock-ul, pop-ul, One Direction,Ed Sheeran, Little Mix… de-astea.:))

11.  Ce pasiuni mai ai pe langa citit?

Ei bine, de mica iubesc vioara, muzica clasica si tot ce tine de lumea asta. Imi place sa calatoresc, sa ascult muzica, sa fac cumparaturi, iubesc hainele si inghetata si MasterChef imi face intotdeauna pofta, pentru ca iubesc mancarea!

12.Ce parere ai despre blogul meu?

Imi place! Desi nu prea urmaresc bloguri in timpul anului pentru ca nu mai am timp si de asta, cred ca blogul tau e foarte dragut. (Multumesc Bianca)

 

Un mesaj pentru cititori?

Cititi, traiti, si faceti tot ce va place, fara a va gandi la ce spun ceilalti! Si nu renuntati la visele voastre!

1.  

12 responses

  1. Iti multumesc pentru interviu!!XOXO

    Aprilie 19, 2013 la 9:34 am

  2. Foarte tare!🙂

    Aprilie 19, 2013 la 4:00 pm

  3. Îmi place această idee se vede că aveți o legătură strânsă, fata asta mă uimește la vârsta ei este deja studenta la conservator sau muzică sau cum o fi..e genial din partea mea cuvinte de laudă ai Bianca

    Aprilie 29, 2013 la 4:11 am

  4. un interviu foarte reusit desi tare mi-as dori mai putina referire la vampiri🙂

    Aprilie 29, 2013 la 9:54 am

    • Raluca

      Ei ii plac cartile fantasy , tie iti place alt gen , fiecare cu gusturile lui. ^^

      Mai 11, 2013 la 2:30 pm

  5. Din păcate vampirii și supernaturalul este mult prea prezent în rândul adolescenților din ziua de azi , dar la un moment dat se vor liniștii apele , iar când vor crește mai mari gusturile se vor diversifica, eu am crescut cu biblioteca părinților mei , deși am și eu cărți noi apărute în ultima perioadă nu mă atrag atât de mult .

    Aprilie 29, 2013 la 11:02 am

    • Acum, sunt in mare voga cartile YA (cred eu), supranaturalul si-a pierdut farmecul.

      Iunie 4, 2013 la 6:13 am

      • asta e de bine . incepusem sa ma ingrijorez la modul serios

        Iunie 4, 2013 la 11:33 am

  6. Raluca

    Deci de la prima intrebare am ramas chiar uimita. :)) Si eu sunt fana a serialelor The Vampire Diaries si Pretty little liars.

    Mai 11, 2013 la 2:27 pm

  7. WOW!! Răspunsul la prima întrebare m-a lăsat… *dead*. Cât de taaare. Mi se par fascinante talentele Biancăi. O felicit pentru ele şi mi s-a părut un interviu foarte frumos. Poate vedem mai multe în viitor.

    Mai 30, 2013 la 7:16 am

  8. Foarte furmos interviul. Am aflat cateva lucruri noi. Chestai cu urechea absoluta e uimitoare.

    Iunie 4, 2013 la 6:11 am

  9. Interviurile cu alti bloggeri sunt foarte utile. Desi mai arunc un ochi pe blogul Biancai, nu stiam ca este asa pasionata de muzica.

    Iunie 7, 2013 la 8:29 pm

Lasă un răspuns

