Concurs de fidelitate

Salutari! Ce mai faceti? Vreau sa incep prin a transmite un calduros: La multi ani tuturor sarbatoritilor de astazi!

Tot astazi voi da startul si celui de-al doilea concurs de fidelitate.

concurs de fidelitate 2

Reguli:

– inscrierea se face printr-un comentariu la aceasta postare, comentariu care trebuie sa includa numele vostru, numele cu care comentati, dar si adresa de e-mail cu care urmariti blogul sau, dupa caz, blogul vostru(cei care au blog wordpress);

– puteti comenta la orice postare din anul acesta, cat si la postarile ce urmeaza, dar atentie castigatorii nu vor fi alesi numai dupa cantitatea de comentarii, dar si dupa calitatea acestora, aceastea trebuie sa aiba legatura cu postarea, sa fie corect scrise din punct de vedere gramatical;

– se iau in calcul maxim 2 comentarii pe postare, preferabil ar fi sa aiba mai mult de patru cuvinte;

– primul castigator isi va alege pachetul pe care il doreste, urmand ca cel de-al doilea ales sa aleaga din restul, iar cel de-al treilea va ramane cu pachetul care nu a fost ales de ceilalti doi. Pachetul de swaguri este pentru locul 4.

Durata concursului este 28 aprilie 2013 – 1 iulie 2013 ( postez foarte rar din pacate asa ca concursul va dura mai mult, dar sper sa va placa premiile)

Acestea fiind zise, premiile sunt urmatoarele:

pachetul 1pachetul 2pachetul 3pachetul 4

Premiile sunt alcatuite din carti in format paperback(cele din pachetul 1 si pachetul 2 sunt semnate, dupa cum vedeti in poza) alaturi de swaguri, ultimul pachet contine numai swaguri. Mie imi plac premiile, sper ca si voua!

Succes tuturor !

27 responses

  1. Păi eu mă voi înscrie . Numele meu este Cîrstea Cristina
    comentez cu adresa blogului krisszu95shinny grir ( ok , girl nu știu dacă apare) mulțumesc pentru concurs

    Aprilie 29, 2013 la 3:34 am

  2. Andreea Ilie

    Nume: Ilie Andreea
    Comentez cu Andreea Ilie
    E-mail: deea_princes95@yahoo.com

    Aprilie 29, 2013 la 6:39 am

  3. Romina Gianina

    Nume Romina Gianina , cu acesta postez

    Aprilie 29, 2013 la 7:06 am

  4. simona mihalache
    postez cu momentedeviata
    abonat mail simona_msc@yahoo.com

    Aprilie 29, 2013 la 9:48 am

  5. Denisa

    oprea denisa
    deni2000oprea@yahoo.com
    comentez cu Denisa

    Aprilie 29, 2013 la 5:09 pm

  6. Paun Catalina Cezarina

    Paun Catalina Cezarina
    Adresa email agnes14181@yahoo.com
    Comentez cu Paun Catalina Cezarina

    Mai 3, 2013 la 8:24 pm

  7. Bobocea Madalina Gabriela
    madalina.bobocea@yahoo.com
    postez cu Bobocea Madalina

    Mai 5, 2013 la 10:41 am

  8. Barbu Malina- doresc bineinteles sa particip :X
    te urmaresc cu blogul yukiblack
    comentez cu yukiblack
    Succes tuturor!

    Mai 6, 2013 la 12:14 pm

  9. Fercalo Larisa-Oana

    oanalarisa00@yahoo.com | oanabooks.wordpress.com

    Comentez cu numele: larisaoana

    Mai 11, 2013 la 9:57 am

  10. Andreea

    Toderoiu Andreea
    toderoiuandreea@yahoo.com
    Postez cu numele Andreea.

    Mai 11, 2013 la 10:40 am

  11. Raluca

    Nicolae Raluca
    lifedrug22@yahoo.com
    Comentez cu numele : Raluca
    Cartea din pachetul 3 este cartonata?;o

    Mai 11, 2013 la 1:37 pm

  12. Balan Diana
    diannab15@yahoo.com
    Comentez cu numele diannab15

    Mai 11, 2013 la 7:19 pm

  13. Pauna Oana
    anastacie93@yahoo.com
    comentez cu paunaoana.
    am blog aici: http://incurajezlectura.blogspot.ro/
    si eu scriu tot rar.:(

    Mai 13, 2013 la 10:23 am

  14. Andreea Maria

    savin.andreea2008@yahoo.com
    Comentez cu numele:Andreea Maria

    Mai 13, 2013 la 6:46 pm

    • Andreea Maria

      Ma numesc:Savin Andreea

      Mai 13, 2013 la 8:19 pm

  15. Anul acesta în curs nu-i așa ?..adică anul 2013.

    Mai 26, 2013 la 11:34 am

  16. Bună. Ţi-am regăsit blogul de curând şi mi se pare absolut genial, aşa că mă pun pe citit şi comentat. Comentez cu numele de Xoxo Miky şi urmăresc blogul via email: mihaela.manica@yahoo.com şi de pe blogul meu: http://xoxomiky.wordpress.com/
    Mult succes tuturor şi sper că nu m-am înscris prea târziu. Mulţumim de concurs!

    Mai 29, 2013 la 6:22 pm

  17. Andreea

    Imi plac foarte mult premiile.Sunt superbe cartile.

    Iunie 8, 2013 la 11:39 am

  18. Nume: Vilău Mihaela
    Comentez cu: RedPanda
    Adresă de e-mail: mikiiixm@yahoo.com

    Iunie 26, 2013 la 5:24 pm

  19. Nume: Neacșu Antonella
    Comentez cu JoyDreamer
    Adresa de email: anto_vikto@yahoo.com

    Iunie 27, 2013 la 1:09 pm

  20. Hei, când afişezi câştigătorii concursului de fidelitate? :d

    Iulie 2, 2013 la 11:46 am

  21. Durează ceva timp până se vor număra comentarile tuturor :)…probabil că le va afișa curând . poate mai e în sesiune sau a intervenit ceva🙂

    Iulie 2, 2013 la 6:52 pm

    • Am licenta la inceputul saptamanii viitoare asa ca voi anunta castigatorii dupa licenta. Deci vineri-sambata voi anunta castigatorii!

      Multumesc pentru intelegere!

      Iulie 3, 2013 la 9:31 pm

      • Nu e nici o problemă, bănuiam eu, căci am și eu o verișoară care mai este în sesiune , sau mai are eu știu ce examen și știu că trebuie muncit .) și la tine e mult mai important că este licență nu orice examen așa că succes

        Iulie 4, 2013 la 4:32 am

      • Multumesc mult de tot!

        Iulie 6, 2013 la 11:23 am

      • A, ok, nu-i nicio problemă. Baftă în sesiune! :*

        Iulie 4, 2013 la 8:11 pm

  22. Ooof, mă ţii pe jar. :)) Abia aştept să anunţi câştigătorii!

    Iulie 7, 2013 la 4:42 pm

Lasă un răspuns

