VIAŢA CA O AVENTURĂ ÎNCĂRCATĂ DE ADRENALINĂ

Când există CHIMIE PERFECTĂ,
se declanşează atracţia.
Iar LEGILE ATRACŢIEI nu pot duce decât la…
o REACŢIE ÎN LANŢ!

REACŢIE ÎN LANŢ, vol. 3 din seria CHIMIE PERFECTĂ de Simone Elkeles

Premiul pentru CEL MAI BUN ROMAN DE DRAGOSTE PENTRU TINERI,
acordat de Asociaţia Scriitorilor de Romane de Dragoste din America

BESTSELLER NEW YORK TIMES

BESTSELLER USA TODAY

BESTSELLER PUBLISHERS WEEKLY

Chimie-perfecta-3_Reactie-in-lant

Când Luis mi-a zâmbit şi am simţit fiorul atracţiei, am intrat în panică. Nu-mi permit să las garda jos, iar un tip ca Luis e la fel de periculos ca Marco. Îmi dau seama de asta după felul cum surâde. Arată destul de inocent, dar nu mă păcăleşte el pe mine. Poate pe alte fete, dar nu pe mine…

Teoretic, Nikki are dreptate. Dar practic…
În viaţă, ea încearcă să se conducă după trei reguli: băieţii mint ca să-şi atingă scopurile, să nu te încrezi într-un băiat care îţi spune „te iubesc” şi să nu ieşi niciodată cu un tip din cartierul de sud al orăşelului Fairfield. Chiar dacă părinţii ei s-au născut în Mexic, Nikki, în calitate de fiică de doctor, are mai multe în comun cu vecinii săi din nordul oraşului decât cu colegii de şcoală din banda Latino Blood. Dar când îl cunoaşte pe Luis, este tentată să-şi încalce toate principiile.
Sunt conştient că am în mine o anumită doză de nebunie – plăcerea de a înfrunta pericolele… simt adrenalina curgându-mi prin vene – recunoaşte Luis. Pentru el, cea mai mare provocare cu care s-a confruntat vreodată este cum să o convingă pe Nikki să-i dea o şansă unui intrus din cartierul de sud, asta până să devină, la rândul său, ţinta noului lider al bandei Latino Blood.
Vor fi oare sentimentele sale pentru Nikki suficient de puternice pentru a-l opri să intre într-o lume întunecată şi brutală şi a trăi periculos tot restul vieţii?
Acest ultim volum al seriei Chimie perfectă vă dezvăluie răspunsul la întrebare!

Cartea are 384 pagini, formatul 13 x 20 cm, ediţia este cartonată, fără supracopertă şi preţul de listă 39,90 RON. La precomandă beneficiaţi de 25% reducere şi transport gratuit.

20 responses

  1. arată frumos deși nu am avut ocazia să o citesc .

    Aprilie 30, 2013 la 9:46 am

  2. eu nu mi-o iau ca nu le am pe restul

    Aprilie 30, 2013 la 6:30 pm

  3. Păi nici eu nu le am pe restul deoarece nu m-au atras la momentul respectiv, însă ca și prezentare promite mult această serie .

    Mai 1, 2013 la 6:00 am

  4. Denisa

    uau!deja volumul 3!nu cred ca o sa mai cumpar cartile

    Mai 1, 2013 la 6:07 am

    • Mă gândeam la copertele acestor carți sunt atrăgătoare, dar după cum am mai spus conținutul este puțin sau mai mult clișeic .

      Mai 4, 2013 la 6:19 am

      • Andreea

        Si mie imi plac copertele cartilor.Doar sunt carti de dragoste!!

        Iunie 8, 2013 la 11:32 am

    • Eu vreau sa le iau , la pachet cand se termina de publicat

      Mai 5, 2013 la 10:43 am

      • Bună idee sunt mai ieftine atunci, oare de ce nu m-am gândit la asta?

        Mai 5, 2013 la 1:58 pm

      • Raluca

        Asa ma gandeam si eu , sa mai astept ceva timp pana apar la pachet .

        Mai 11, 2013 la 2:03 pm

  5. Denisa

    am vazut volumul 1 la un supermarket dar nu m-am gandit niciodata sa o cumpar

    Mai 1, 2013 la 6:08 am

  6. Sincer eu nu le-am văzut prin magazine , merg rar în astfel de locuri și atunci îmi sar altele în ochi . Însă poate în timp o voi achiziționa cine știe.Cât despre serie îmi sună a ceva clișeic . O fată bună care se îndrăgostește de un tip rău. E o poveste visată de multe adolescente .

    Mai 1, 2013 la 6:27 am

    • da , am citit prima carte si este cum zici si tu dar totusi mie mi-a placut

      Mai 5, 2013 la 10:48 am

      • Ei bine , trebuie să aibe ceva având în vedere că mult lume e pasionată , poate o voi achiziționa și eu cândva.

        Mai 6, 2013 la 6:35 am

  7. Eu am citit prima carte si chiar mi-a placut desi finalul m-a lasat cam..o sa ma apuc sa citesc si vol 2 dupa ce termin Supranatural de citit :X

    Mai 5, 2013 la 10:49 am

  8. Dupa cum am mai afirmat si pe alte bloguri, cartea asta mi se pare un cliseu. Un tip se indragosteste de o tipa fix la o ora de chimie si se produce magia….de cate ori am auzit asta la filme si carti….

    Mai 6, 2013 la 12:27 pm

  9. Raluca

    N-am primele doua volume , dar nici nu ma grabesc sa le cumpar.

    Mai 11, 2013 la 2:00 pm

  10. La seria asta intotdeauna mi-a fost frica de posbilitatea ca volumele sa contina aceeasi poveste, dar cu personaje diferite, insa si partea asta mi-a demonstrat ca nu am de ce sa imi fac griji.
    Mi-a placut mult de Luis si de faptul ca are planuri si aspiratii, plus ca a fost capabil sa vorbeasca cu fratele lui Nikki despre jocuri ( ceea ce imi aduce aminte… e asa dragut! <3). Cat despre cuplul Nikki&Luis m-a cam enervat faptul ca nu admiteau odata ca se plac din moment ce stiau amandoi de sentimentel unuia pentru celalalt, dar pe de o parte a fost bine, caci m-a tinut mai atenta pe parcursul cartii. A fost de asemenea o placere sa observ felul in care Alex si Carlos s-au maturizat si au trecut de la stadiul de delicventi la oameni cu responsabilitate ( apropo familia Fuentes e pur si simplu fantastica cu noul aspect).
    Singura neplacere a fost epilogul. Prefer sa imi imaginez eu viitorul personajelor, deoarece e mult mai distractiv asa.
    Oricum, reactie in lant a fost un final de serie grozav si sper ca in viitorul apropiat sa citesc altceva de Simon Elkeles.

    Mai 16, 2013 la 7:35 pm

  11. Nu am început seria, dar sigur o voi începe curând. Îmi place la nebunie titlul seriei şi al acestui volum, implicit, iar coperta este… poate prea romantică, dar mie mi se pare foarte frumoasă.

    Mai 30, 2013 la 7:23 am

  12. Andreea

    Mi-a zis o prietena ca a citit seria asta si mi-a zis ca e suuuperba.

    Iunie 8, 2013 la 11:31 am

Lasă un răspuns

