Castigator concurs 100 Followers

100 followers

Imi cer scuze pentru intariere, trebuia sa postez de ceva timp castigatorul, insa timpul nu mi-a permis.

Va multumesc pentru sustinere si pentru numarul mare in care ati participat. Cei care nu ati castigat nu fiti tristi, urmeaza alte concursuri in continuare, luna asta Luckybooks12 va implini un anisor si nu uitati de concursul de fidelitate.

concurs de fidelitate 2Castigatorul pachetului este:

Timis Andrada ,  E-mail: andradatimis@yahoo.com

Felicitari Andrada!

Astept adresa si numele tau complet pe luckybooks12@yahoo.com.

O seara frumoasa tuturor!

12 responses

  1. felicitari castigatoarei

    Mai 13, 2013 la 3:00 am

  2. Timis Andrada

    Multumesc !!🙂

    Mai 13, 2013 la 11:59 am

    • Felicitari, Andrada! Sa te bucuri de premiu, norocoaso🙂

      Mai 13, 2013 la 4:35 pm

  3. Felicitari!

    Mai 13, 2013 la 8:05 pm

  4. Felicitari si mult succes tuturor la urmatoarele concursuri !

    Mai 15, 2013 la 11:07 am

  5. Felicitari!

    Mai 22, 2013 la 3:20 pm

  6. Am o noua veste buna pentru fanii vampirasilor stralucitori ..seria amurg va aparea la bravo din 4 mai , va fi impartita in noua volume, dar ma gandesc ca pentru cei care nu au reusit sa o achizitioneze va pica foarte bine .Cya

    Mai 25, 2013 la 1:17 pm

    • Da am aflat si eu acum 2 zile, eu am citit deja cartile , nu vreau sa le si cumpar

      Mai 26, 2013 la 10:08 am

      • Eu am fost profund dezamăgită în ceea ce le privește pe aceste cărțulii. Și eu le-am citit la vremea respectivă..dar vorba vine sper să prindă .

        Mai 26, 2013 la 11:09 am

    • Andreea

      Da am auzit si eu.Mi se pare o mare tampenie impartirea cartilor in 100 de parti.eu le-am citit intregi si au fost foarte frumoase.Superbe chiar.

      Iunie 8, 2013 la 12:57 pm

  7. Felicitări câştigătorilor! Eu îmi ancorez ultima speranţă în concursul de fidelitate, care-mi place enorm! :*

    Mai 30, 2013 la 7:36 am

  8. Andreea

    Felicitari castigatoarei cu o intarziere cam de o luna!! :d

    Iunie 8, 2013 la 11:24 am

Lasă un răspuns

