MICUŢELE MINCINOASE vă dau acum întâlnire şi la LEDA, şi la PRO CINEMA!

Serialul TV realizat de ABC Family, Alloy Entertainment şi Warner Horizon Television după seria bestseller MICUŢELE MINCINOASE de Sara Shepard –publicată şi în România de Editura LEDA – este difuzat incepând din data de 29 mai, ora 20:00, de postul de televiziune Pro Cinema.

Le puteţi urmări pe Aria, Hanna, Spencer si Emily de luni pâna joi, de la ora 20:00.

Seria Micuţele mincinoase, din care Editura Leda a publicat pâna in prezent 4 volume în ediţie de librărie, dar şi o serie bonus pentru fani, în ediţie de buzunar – Micuţele mincinoase şi secretele lor (4 volume) – s-a bucurat de un mare succes încă de la lansare, iar difuzarea serialului TV in România, aşteptată cu atâta nerăbdare de cititori, nu va face decat sa sporească interesul pentru aceste minunate cărţi dedicate tinerilor… de toate vârstele!

Vezi aici trailerul serialului TV:

mm

14 responses

  1. Desi sunt la zi cu episoadele, ma uit si pe Procinema. Uitasem unele faze care s-au intamplat prin primele episoade.

    Iunie 3, 2013 la 12:39 pm

    • Andreea

      Si eu sunt la zi cu episoadele,dar nu ma mai uit si la tv.

      Iunie 8, 2013 la 12:55 pm

    • Daa si eu ma uit❤

      Iunie 13, 2013 la 3:23 pm

  2. Ce mă bucur ca personajele mele favorite apar și la tv. Îmi place foarte mult lumea creată de Sara .Cred că voi începe să îl reiau și eu .

    Iunie 3, 2013 la 1:08 pm

  3. Eu nu l-am văzut până acum şi cred că asta e cea mai bună oportunitate. Mulţumim de informaţie! :*

    Iunie 3, 2013 la 5:29 pm

  4. @Xoxo Miky chiar iti recomand sa il incepi. Misterul ucigasului lui Alisson si toate ipotezele alea iti vor placea la nebunie daca esti fan mystery sau daca ti-au placut cartile ( chiar daca sunt diferite, au unele puncte in comun).

    Iunie 3, 2013 la 9:07 pm

  5. Nu imi place cum joaca personajele principale, in rest imi place foarte mult povestea. Din pacate carte in editie de chiosc nu impresioneaza prea mult!

    Iunie 4, 2013 la 12:31 pm

  6. ediția de chioșc e ceva ciudat în sensul că nu mi-a oferit nimic, doar niște povești ce păreau scrise pentru bani sau de umplutură, însă romanele în sine sunt geniale, eu încă sper să traduca și volumul 5 , autoarea asta creează dependența

    Iunie 4, 2013 la 5:38 pm

  7. Editia de chiosc nu e chiar scrisa de mantuiala si pentru bani. Cel putin mie mi-au placut aventurile micutelor mincinoase in pragul sarbatorilor. Am avut parte de fiecare micuta mincinoasa individual, nu numai in grup compact.

    Iunie 7, 2013 la 8:23 pm

    • da știu că inițial e povestea acea ce urmează înainte de volumul 5 , un fel de nuvelă .

      Iunie 8, 2013 la 12:24 pm

  8. Andreea

    E foarte bine ca se difuzeaza si in Romania,dar eu am urmarit serialul pe internet si sunt la zi cu episoadele.

    Iunie 8, 2013 la 11:23 am

  9. Am inceput sa ma uit si eu , sper sa ajung la zi cu episoadele

    Iunie 13, 2013 la 3:24 pm

  10. Am văzut cărțile la biblioteca din oraș. Cred că o să le iau și eu vara asta. Vreau să văd cât de interesante sunt. Sper să nu mă dezamăgească, având în vedere cât sunt de curioasă🙂.

    Iunie 26, 2013 la 6:14 pm

  11. acum debea astept sa apara sezonul 2 la procinema3 Sper sa apara!

    Iulie 30, 2013 la 9:08 am

Lasă un răspuns

