Grupul Editorial Corint la Sibiu Book Festival

În perioada 6-9 iunie GRUPUL EDITORIAL CORINT vă aşteaptă la Sibiu, în Piaţa Mică, în cadrul Sibiu Book Festival cu foarte multe noutăţi editoriale, romane bestseller pentru cititori de toate vârstele, cărţi cu tematică istorică şi minunate cărţi de vacanţă pentru copii.

strada_cu_carti-270x352Reducerea aplicată de Editurile CORINT, LEDA şi CORINT JUNIOR pe toată perioada târgului de carte va fi de 25%.

Sibiu Book Festival sau Strada cu cărţi este un eveniment de stimulare a lecturii în rândul publicului larg, care prilejuieşte întâlnirea dintre edituri şi scriitori cu pasionaţii şi consumatorii de conţinut.

Sibiu Book Festival este un eveniment desfăşurat în cadrul Festivalului Internaţional de Teatru de la Sibiu.

16 responses

  1. Incepe sa imi para rau ca nu m-am dus in excursia orginazata cu scoala la Sibiu. Asa as fi avut o sansa sa apar si eu la Festival pentru a-mi achiziona cateva carti de la editura Leda. Oare se aplica reduceri si la alte edituri? Cum ar fi editura Trei?

    Iunie 7, 2013 la 8:19 pm

    • Eu am căutat şi se pare că nu…😦 şi eu voiam reduceri la editura Trei.

      Iunie 8, 2013 la 11:13 am

      • Andreea

        O sa fie si pe site probabil.

        Iunie 8, 2013 la 11:41 am

      • Nici Epica, nici trei, puțin dezamăgitor, dar cel puțin vor fi reduceri la Leda, nici măcar colecția chic

        Iunie 8, 2013 la 11:52 am

      • Cei de la Leda au mereu reduceri super

        Iunie 13, 2013 la 3:31 pm

  2. Pff, păcat că e tocmai în Sibiu. Îmi plăceau ofertele.😦 Dar e şi la mine, în Bucureşti, deci nu-i problemă. :))

    Iunie 8, 2013 la 11:12 am

  3. Andreea

    Ofertele sunt foarte bune,dar nu sunt din Sibiu.😀

    Iunie 8, 2013 la 11:14 am

  4. îmi pare nespus de rău că nu stau și eu în Sibiu, cred că aș fi încântată să am ocazia măcar să îl vizitez , cine știe poate într-o zi

    Iunie 8, 2013 la 11:48 am

  5. Atunci daca nu sunt reduceri la Trei nici nu merita drumul pana la Sibiu. Momentan ei au cele mai interesante titluri printre care Sub aceeasi stea, Jurnalul unui adolescent timid si Startres.

    Iunie 8, 2013 la 11:57 am

  6. Așa este nu se rentează drumul, dar sincer la ce distantă e între mine și Sibiu mi-ar face plăcere măcar târgul medieval să îl văd

    Iunie 8, 2013 la 12:04 pm

  7. Vreau şi eu la Sibiu! Toate târgurile de carte se organizează departe de oraşul meu.

    Uite o nominalizare: http://oanabooks.wordpress.com/2013/06/08/the-versatile-blogger-award/

    Iunie 8, 2013 la 12:40 pm

  8. Eu astept sa inceapa un astfel de tur in Brasov-locul meu de suflet.

    Iunie 12, 2013 la 11:00 am

  9. Nu sunt din Sibiu dar am fost la Bookfest la mine in Bucuresti , a fost super desi vroiam ca Nemira sa aiba reducerile mai mari..

    Iunie 13, 2013 la 3:32 pm

  10. Romina Gianina

    ce ciuda mi-e ca nu stau intr-un oras mai mare

    Iunie 27, 2013 la 5:26 pm

Lasă un răspuns

