Imagine

TÂRGUL DE CARTE CONTINUĂ!

Banner-_blog-Tragul-de-carte-continua

11 responses

  1. Am aflat şi eu de reduceri şi sper să profit la maximum de ele! Mulţumim pentru informaţii!

    Iunie 8, 2013 la 11:11 am

    • Andreea

      Eu mi-am cumparat cateva carti la preturi acceptabile.Ofertele sunt super.

      Iunie 8, 2013 la 12:41 pm

  2. Andreea

    Sunt reduceri foarte bune la targul acesta de carte!!

    Iunie 8, 2013 la 11:16 am

  3. Mda,norocoși cei care au posibilitatea să participe la aceste târguri. Spor la achiziții vă pot invidia puțin.

    Iunie 8, 2013 la 11:41 am

  4. Pe site-urile editurilor sunt reduceri?

    Iunie 8, 2013 la 11:57 am

    • depinde de perioadă, uneori sunt reduceri micuțe, alteori nu sunt deloc , dar sunt câteva site-uri de cărți unde găsești anumite cărți la preț redus, dar sunt altele umflate cu pompa.spre exemplu la Librărie net ( sunt foarte serioși oamenii) au prețuri mici și livrarea e ok, Libris aici hm se cunoaște librăria e foarte bună, dar Elefant – de cele mai multe ori nu îți ajung cărți .
      Iar a editurilor da e posibil , dar doar la cele ce sunt la târguri cred

      Iunie 8, 2013 la 12:03 pm

      • Eu am gasit multe carti pe diverse bloguri si le-am cumparat la un pret foarte mic , cer e ca , cartea am luat-o la mana a 2 dar arata bine

        Iunie 13, 2013 la 3:35 pm

      • e atunci ai avut noroc. Nu toti sunt draguti.

        Iunie 13, 2013 la 4:24 pm

      • Pana acum am comandat doar de la Elefant si mi s-au parut destul de seriosi. Am dat o comanda, iar a treia zi mi-a venit. Daca tu ai patit pe pielea ta ca respectiva comanda sa nu ajunga atunci inseamna ca s-a intamplat ceva…

        Iunie 14, 2013 la 6:37 pm

      • probabil ca au incurcat comenzile pentru ca a fost nebunie in acea perioada. era daca nu ma insel luna decembrie si pot intelege surplusul de comenzi sau poate ca nu au mai avut cartile pe stoc cine stie?

        Iunie 15, 2013 la 4:48 am

  5. Mi-am luat si eu cateva carti

    Iunie 13, 2013 la 3:33 pm

Lasă un răspuns

