Castigatori Concurs de Fidelitate

Salutare dragii mei!

Vreau sa incep prin a-mi cere mii de scuze pentru intarziere. Am scapat in sfarsit de probleme! M-am intors, in sfarsit!

Castigatorii concursului de fidelitate sunt:

capture-20130717-224232Primul loc este castigat de Krisszu95shinny;

Al doilea loc este castigat de Diannab15;

Locul al treilea este castigat de Larisaoana.

Va rog sa va alegeti pachetul dorit prima care alege va fi Krisszu, urmata de Diana. Premiul care ramane va fi al Larisei.

Pachetul de swaguri este castigat de Xoxo Miky!

Felicitari castigatorilor! Astept adresele voastre pe luckybooks12@yahoo.com

 

9 responses

  1. Andreea

    Si eu am participat la concursul de fidelitate si nu-mi vad punctajul.

    Iulie 17, 2013 la 8:25 pm

  2. Super, multumesc mult .Felicitari tuturor participantilor, dar si celorlalte castigatoare . Cred, ca este momentul sa spun ce premiu aleg nu? Aleg pachetul cu numarul doi, care contine cartea girl under glass.
    si apoi bine ai revenit :*

    Iulie 18, 2013 la 6:21 am

  3. Uhh, nu imi vine sa cred! Multumesc, cred!

    Iulie 18, 2013 la 10:01 am

  4. Andreea

    Imi poate raspunde cineva?

    Iulie 19, 2013 la 10:17 am

    • buna andreea. voi posta maine imagini cu toate comentariile

      Iulie 19, 2013 la 8:42 pm

      • Andreea

        Eu doar vreau sa stiu punctajul.Atat.

        Iulie 20, 2013 la 9:48 am

      • Te rog frumos sa imi trimiti adresa ta pe mail.

        Iulie 20, 2013 la 8:33 pm

  5. Multumesc pentru premiu! Voi alege pachetul cu numarul 1.

    Iulie 20, 2013 la 6:23 am

  6. Mersi frumos pentru premiu. Deşi credeam că se pun doar comentariile de pe anul aceasta, nu toate comentariile, dar nu contează. Îţi trimit imediat un mail.

    Iulie 28, 2013 la 3:54 pm

Lasă un răspuns

