Pachetele de swaguri pentru viitorul concurs plus anunturi

DSC_0972DSC_0969DSC_0967DSC_0970DSC_0971

 

Andreea te rog frumos sa imi spui care este pachetul pe care il doresti. Pachetul ales de Andreea va iesi din concurs(pentru detalii va rog sa cititi postul anterior).

Voi restarta in curand campania de publicare a cartii Cicada, mai am parte de sustinerea voastra?

Concursurile de aniversare in curand!

Xoxo Miky nu am primit  adresa ta, ai castigat pachetul de swaguri din cadrul concursului de fidelitate!

Pe maine!

 

7 responses

  1. Vai ce pachete frumoase!! Felicitari Andreea pentru ocazia de ati alege un pachet cu swaguri.
    Cat despre campania cartii Cicada ai sustinerea mea:)

    Iulie 23, 2013 la 4:23 am

    • Andreea

      Multumesc frumos Zipy!

      Iulie 23, 2013 la 12:29 pm

      • Cu placere^^

        Iulie 23, 2013 la 2:18 pm

  2. Andreea

    Aleg pachetul nr.4. Multumesc

    Iulie 23, 2013 la 5:31 am

  3. Sigur ca ai parte de sustinerea mea. zi-mi ce trebuie sa fac si incerc sa te ajut.
    Xoxo Mikii a sicris pe blog ca va fi plecata vreo 3 saptamani….ar fi bine daca ai putea sa-i opresti pachetul pana se intoarce🙂
    Frumoase swaguri🙂

    Iulie 23, 2013 la 8:12 am

    • Mersi mult pentru de susţinere, Yuki!! :*:* Sper să nu fie prea târziu, am trimis mailul acum.

      Iulie 28, 2013 la 4:00 pm

  4. mereu vei avea parte de ea, de sustinerea mea . De data asta sper ca vom reusi sa facem ceva , cicada merita adusa aici

    Iulie 27, 2013 la 4:53 am

Lasă un răspuns

