Primul concurs aniversar Luckybooks12

Salutare! Este momentul sa dau startul primului concurs aniversar al blogului. Trebuia sa le organizez in iunie, dar am avut o perioada extrem de ocupata asa ca am tot amanat. Sper sa va placa premiile si sa va inscrieti in numar cat mai mare la concurs!

pachetul 1pachetul 2pachetul 3pachetul 4pachetul 5pachetul 6

 

Reguli:

Scrieti intr-un comentariu:

– numele vostru;

– adresa de e-mail sau numele blogului wordpress cu care urmariti blogul;

– parerea voastra despre blog.

Pentru intrari in plus:

– da-ti vestea mai departe pe blogul vostru. lasa-ti linkul in comentariu+1

– lasati un comentariu la o alta postare. linkul postarii si numele cu care ati comentat trebuie incluse in comentariu+2

Durata concursului:

23.07.2013- 15.08.2013

Full HD 1080p Wallpapers (28) (1)

40 responses

  1. Gabriela L.
    gaby11_98 @ yahoo. com

    Îmi place blogul datorită cărților noi pe care le promovezi, ai multe informații dar mi-ar plăcea postări personale, pentru a te cunoaște, postări gen „Currently reading ” cu poze ale cărților : ) .Încerc să-ți dau și eu idei deși știu că e greu având în vedere că participi la multe promovări .

    Baftă tuturor ! La mulți ani !

    Iulie 23, 2013 la 10:43 am

  2. Luckybooks este unul din blogurile pe care le urmăresc și le citesc cu plăcere. Pe lângă aspectul superb și recenziile foarte drăguțe, am găsit aici și fanart-uri foarte tari, -eu nu mă pricep la așa ceva- și probabil asta îmi palce cel mai mult pe blog😀 Mulțumim pentru concurs!

    Nume: Gherasim Antonia
    Urmăresc blogul prin mail: gherasim.antonia@yahoo.com

    Iulie 23, 2013 la 1:55 pm

  3. pauna oana
    anastacie93@yahoo.com
    Mi-a placut blogul asta de la inceput.Mai mult nu stiu ce as putea sa zic.

    Iulie 23, 2013 la 3:34 pm

  4. Pingback: Concurs aniversar pe LuckyBooks | Oana's Blog

  5. Fercalo Larisa-Oana
    oanalarisa00@yahoo.com | oanabooks.wordpress.com

    Parerea mea despre blog? Imi gasesc cuvinte potrivite pentru a caracteriza ceea ce simt. Parca sunt acasa cand intru aici. Ai reusit sa faci magie prin cuvinte, ai reusit sa ma vrajesti, sa ma faci sa intru des pe blogul tau si chiar imi place ceea ce gasesc aici.

    Intrari in plus:

    http://oanabooks.wordpress.com/2013/07/23/concurs-aniversar-pe-luckybooks/

    – Creatura Cover Reveal – https://luckybooks12.wordpress.com/2013/07/19/creatura-cover-reveal/comment-page-1/#comment-2783 | larisaoana

    Iulie 23, 2013 la 4:46 pm

  6. Sincera?nu am descoperit blogul tau de multa vreme si mam uitat asa in mare pe el si imi place e interesant imi plac mult copertile din sectiunea fan art😡 au iesit superbe😀 mam uitat si peste cateva recenzii si nah cun am si scris intr-un com ma faci sa vreau sa citesc anumite carti care inainte nu ma interesau :)))
    Nume :Mardar Alexandra
    alexandra_20mardar@yahoo.com / http://streetland.wordpress.com/

    Intariri in plus:
    https://luckybooks12.wordpress.com/2013/06/21/creatura-de-nely-cab-la-editura-ledaprecomanda/comment-page-1/#comment-2785 /AleeAly

    Iulie 24, 2013 la 7:13 am

  7. Andreea Ilie

    Ilie Andreea
    deea_princes95@yahoo.com
    Nu am cuvinte ca sa explic ce imi place la acest blog.Pot sa iti spun doar ca ador design-ul lui si fanart-urile pe care le faci.😀

    Iulie 24, 2013 la 10:02 am

  8. Stroia Cosmin
    cosmin_leul2008@yahoo.com
    Imi place bolgul, in primul rand datorita aspectului si apoi datorita continutului.Imi plac recenziile si fanart-urile. La Multi Ani !!! :-* .

    Iulie 24, 2013 la 4:40 pm

  9. Iancu Maria-Andreea
    shosetzua96@yahoo.com
    Din punctul meu de vedere blogul tau este super deoarece toate sunt la locul lor.

    Iulie 25, 2013 la 2:21 pm

  10. Pingback: Particip… :) |

  11. Nistor Teodora
    teodora.nistor@yahoo.com
    Nu iti stiu de mult blogul, dar ceea ce imi place e ca aduci toate noutatile, imi place, evident si aspectul si cu siguranta acele coperti minunate de la fan-art🙂
    Intrari in plus:
    Comentariu:
    https://luckybooks12.wordpress.com/2013/07/19/creatura-cover-reveal/comment-page-1/#comment-2791
    Share:
    http://justmejustforever.wordpress.com/2013/07/25/particip/

    Iulie 25, 2013 la 6:45 pm

  12. Bumbaru Daniel
    bumbaru.daniel@yahoo.com

    Imi place foarte mult blogul tau; inca de cand l-am descoperit am fost captivat in primul rand de design, care ma face sa depasesc granitele universului. Aspectul nu este insa la fel de important precum continutul. Pe blogul tau aflu ultimele noutati in materie de carti.

    Pentru intrari in plus:
    http://olivian92.blogspot.ro/2013/07/super-concursuri.html

    Comment (olivin92): https://luckybooks12.wordpress.com/2013/04/30/o-poveste-plina-de-vraja-de-vraji-si-vrajitoare/comment-page-1/#comment-2793

    Iulie 26, 2013 la 9:24 am

  13. DeeaRaindrops

    Iamandiu Andreea
    andreiutza4ever04@yahoo.com

    Imi place foarte mult blogul tau pt ca nu e limitat adica ai postari din diverse categorii si genuri de carti si nu doar din Romania. In opinia mea este perfect, nu-i lipseste nimic🙂

    Intrari in plus ( DeeaRaindrops) :
    https://luckybooks12.wordpress.com/2013/06/19/book-blog-tour-need-interview/comment-page-1/#comment-2795

    Iulie 26, 2013 la 5:00 pm

  14. Krsz

    Botezatu Paula
    Abonata: botezatu_paula@yahoo.com
    In primul rand, imi place designul, deoarece imi aminteste de copilarie, cand stateam seara si incercam sa numar stelele. In al doilea rand, imi plac fan-arturile iar in ultimul si cel mai important rand, imi plac recenziile.

    Iulie 26, 2013 la 7:38 pm

  15. eu abia am revenit din vacanta de la tara , dar inainte sa particip la acest concurs eu vreau sa iti urez la cat mai multe postari , la multi ani blogusorului si la cat mai multe zile norocoase de blogareala

    Iulie 27, 2013 la 4:52 am

  16. Paun Catalina Cezarina
    agnes14181@yahoo.com
    Imi place blogul tau si postarile dar cel mai mult imi place design-ul, de parca am scrie printre stele si nori:). Am avut ocazia sa il rasfoiesc bine fiindca am participat si la concursul de fidelitate organizat de tine la care din pacate m-am oprit din comentat din lipsa de timp! spor la treaba si tine-o tot asa, blogul de lectura reprezinta jurnalul fiecarui cititor adevarat!

    Iulie 27, 2013 la 8:40 am

  17. Andreea

    Toderoiu Andreea
    toderoiuandreea@yahoo.com
    Imi place blogul tau pentru postarile foarte interesante,pentru recenziile cartilor pe care m-ai convins sa le citesc si pentru design-ul blogului care imi place foarte mult.
    Postare pe blog: http://identifyreading.blogspot.ro/2013/07/concurs_27.html
    Link-ul postarii la care am comentat:https://luckybooks12.wordpress.com/2013/06/21/creatura-de-nely-cab-la-editura-ledaprecomanda/
    Numele cu care am comentat: Andreea.
    Multumesc si succes t

    Iulie 27, 2013 la 10:58 am

  18. Sabrina Lupsan
    sabrina8_dulcik@yahoo.com
    Laura, ti-am simtit lipsa! A cam fost gol pe aici, dar ma bucur ca te-ai intors. Si designul e foarte dragu. Multumim pentru concurs😀

    Iulie 27, 2013 la 4:30 pm

  19. Daiana

    Imi plac gusturile tale in materie de carti si de seriale. Si eu urmaresc o parte din ele. De asemene mai imi place fundalul blogului. Mi-ar place sa aud parerea ta despre cartea ,,Cele Treisprezece Motive” de Jay Asher. mult succes tuturor!

    dady_daya06@yahoo.com

    Iulie 27, 2013 la 9:57 pm

  20. Daiana

    https://luckybooks12.wordpress.com/my-tv-series/

    Daiana iulie 27, 2013 la 9:49 pm

    Iulie 27, 2013 la 9:59 pm

  21. Pingback: Concursuri pe alte bloguri | Fallen in books!!

  22. Nume: Simina Monea
    Urmaresc cu blogul: Fallen in books!!
    Parerea mea despre blog: Pai, imi place acest blog deoarece este diferit de celalalte bloguri pe care le urmaresc si promovezi carti diferite, iar cel mai mult imi place ca faci fanarturi, iar mie imi plac fanarturile^^
    Share pe blog: http://falleninbooks.wordpress.com/2013/07/28/concursuri-pe-alte-bloguri/
    Com la alta postare: https://luckybooks12.wordpress.com/2013/07/23/pachetele-de-swaguri-pentru-viitorul-concurs-plus-anunturi/ si numele cu care am comentat este Zipy.

    Iulie 28, 2013 la 5:57 am

  23. Komuves Mariana
    welcome_to_my_planet _strangers @yahoo.com
    Imi plac mult recenziile si fan art-urile tale (mai ales cele cu The Secret Circle).

    Iulie 29, 2013 la 10:46 am

  24. andreea chirita

    Andreea Chirita
    email: andreea_chirita_87@yahoo.com
    share: https://www.facebook.com/andreea.chirita.87/posts/295413287266808
    Imi place blogul pt ca este unul original, imi place maniera in care scrii recenziile, mereu vii cu ceva nou, iar aspectul este dragut.
    multumim pt concurs!

    Iulie 30, 2013 la 4:51 pm

  25. Denisa

    oprea denisa
    deni2000oprea@yahoo.com
    in primul rand imi place aspectul blogului dar si continutul acestuia.Imi plac mult recenziile tale,le-am citit cu mare placere.

    Iulie 30, 2013 la 6:23 pm

  26. Simona

    Capitanu Simona Mariana
    E-mail: kitty_simona98@yahoo.com
    Pai sincer ma uit cel mai mult la recenzii si imi place mult si aspectul blogului.
    Share: http://shutupandlistentous.blogspot.ro/2013/07/concurs-aniversar-luckybooks12.html

    Iulie 31, 2013 la 12:09 pm

  27. ale145

    Marta Alexandra
    ale_dul_ucker@yahoo.com
    Imi place foarte mult aspectul blogului. Imi plac foarte mult si recenziile postate.
    http://soarecedebibliotecaa.blogspot.ro/2013/08/lucky-books-concurs-aniversar.html
    com: https://luckybooks12.wordpress.com/2012/08/16/recenzie-creatura-nely-cab/ – Alexandra M.

    August 2, 2013 la 11:39 am

  28. yey..am hotarat. Hm..de ce imi place blogul acesta? nimic mai simplu aici ma simt ca acasa si prin acasa ma refer la mine pe blog, singura diferenta e ca tu esti foarte organizata comparativ cu haOSUL ce ma defineste pe mine .De asemenea sunt articole dragute , fan arturi si interviuri, iubesc rubrica cu interviuri ,
    nume cirstea cristina
    bubblevanillagum@yahoo.com

    August 5, 2013 la 10:24 am

  29. Reblogged this on Krisszu si jurnalul fermecat and commented:
    Miu lukybooks un nou concurs aniversar

    August 5, 2013 la 10:26 am

  30. Pingback: concurs_s | flyintheworld*-* in your world

  31. Nume:Boiciuc Ana-Maria

    blog:http://flyintheworld.wordpress.com/

    este dragut blogul tau ,chiar imi place .Aspectul e super ,iar articolele despre carti sunt faine de tot.aa tre’ sa recunosc ca de curand ti-am descoperit blogul ,de aceea nu pot spune foarte multe .

    intrare in plus :http://flyintheworld.wordpress.com/2013/08/05/concurs_s/

    August 5, 2013 la 11:14 am

  32. Nume: Mois Brigitte
    E-mail: missbg_friends@yahoo.com

    Imi place acest blog deoarece mi-a adus la cunostiinta despre o gramada de carti care acum imi plac.

    August 5, 2013 la 10:00 pm

  33. BabyRalukutza

    Cismaru Denise
    lady_dyralu@yahoo.com
    Imi place foarte mult blogul tau! Il urmaresc de la inceput. Este foarte interesant, in special recenziile tale si interviurile. Dar cel mai mult imi plac aspectul blogului si fan art-urile tale. Felicitari!

    August 6, 2013 la 10:52 am

  34. Nume: Stan Daniela
    E-mail: danyelee_your.angel@yahoo.com
    Nu sunt genul care sa memoreze multe nume, însă numele blogului tău l-am memorat, mi-a plăcut încă de când am intrat aici prima data. Poate a fost decorul sau organizarea, dar cred ca mi-a plăcut și modul în care abordezi diferitele subiecte ( cărți), îmi plac recenziile tale dar și postările de divertisment….

    August 8, 2013 la 3:20 pm

  35. Dan Daiana

    butter.flyes@yahoo.com

    Imi place blogul tau deoarece este la curent cu toate noutatiile in privinta cartilor, aspectul blogului este unul simpatic. As vrea sa iti aud parerea despre seria Instrumente mortale.

    August 10, 2013 la 11:47 am

  36. Cand anunti castigatorii?

    August 22, 2013 la 8:57 am

  37. paunaoana

    buna,unde ai disparut?:D

    August 29, 2013 la 1:05 pm

Lasă un răspuns

