Castigatorii concursului aniversar

Mii de scuze pentru intarziere. Imi pare  rau ca v-am facut sa asteptati atat.

Multumesc mult pentru cuvintele frumoase! Au fost in total 64 de intrari. Am ales castigatorii prin random.org.

pachetul 1Iamandiu Andreea

andreiutza4ever04@yahoo.com

pachetul 2Paun Catalina Cezarina

agnes14181@yahoo.com

pachetul 3

Fercalo Larisa-Oana
oanalarisa00@yahoo.com | oanabooks.wordpress.com

pachetul 4

Cirstea Cristina
bubblevanillagum@yahoo.com

pachetul 5

Nume:Balaban luisa

Nume blog:dreambookslovers

pachetul 6

Marta Alexandra

ale_dul_ucker@yahoo.com

Astept adresele voastre pe luckybooks12@yahoo.com. Felicitari tuturor si va multumesc pentru participare!

O saptamana frumoasa!

8 responses

  1. super multumesc mult

    septembrie 3, 2013 la 2:57 pm

  2. Laura, e vreo problema daca iti trimit un mail cu datele mele joi?
    Nu stiu de ce, nu ma lasa sa trimit mailuri, iar pe atunci rezolv problemele ce le am la pc si o sa apelez la el in defavoarea laptopului ;))

    septembrie 3, 2013 la 11:29 pm

  3. agnesmaryo

    eu ti-am trimis datele, le-ai primit? multumesc pentru permiu!

    septembrie 4, 2013 la 8:59 am

    • nu cred, de pe ce e-mail?

      septembrie 5, 2013 la 7:33 pm

      • agnesmaryo

        agnes14181@yahoo.com
        Daca nu le-ai primit, spune-mi sa iti mai trimit o data. Eu le-am trimis imediat, ba chiar te-am rugat sa imi dai un reply la email si sa imi confirmi ca l-ai primit si m-am mirat ca nu am primit nimic inapoi

        septembrie 5, 2013 la 9:47 pm

      • agnesmaryo

        ACUM TI-AM MAI TRIMIS UN EMAIL, SA IMI DAI UN SEMN CAND IL PRIMESTI

        septembrie 6, 2013 la 12:10 pm

  4. Felicitări tuturor!!!

    septembrie 4, 2013 la 2:46 pm

Lasă un comentariu