Luckybooks sustine Campania de publicare a cartii “Ruby Blue”!

O noua carte in Romania ? Suna tentant nu-i asa ? Fiind in cautare de carti noi am descoperit ca Bianca a initiat o campanie de publicare a cartii Ruby Blue in Romania .

Va mai amintiti de cartea “Ruby Blue” de Julie Cassar?Daca nu(eu tousi sper ca da) citit recenzia mea aici si amintiti-va.Este o carte extraordinara care trebuie citita de toata lumea.De-aia m-am hotarat sa incep o campanie de publicare a cartii.Sper ca(,) cu ajutorul meu,”Ruby Blue” sa fie publicata si in Romania.Campania contine recenzia cartii,interviu cu autoarea,poll-ul unde puteti vota,si,cu mult noroc,un concurs cu cartea,dar asta mai tarziu.

Cartea este extraordinara,si va rog sa votati “DA” la poll-ul de mai jos,sunt sigura ca va va placea si voua!

Sper ca si campania mea sa dea roade si sa aud mai tarziu ca “Ruby Blue” va fi publicata in Romania.

  Articolul este preluat de aici  , textul apartinand Biancai .

Va invit sa votati pollul aici  .

4 responses

  1. ellaangelus

    Recunosc ca inca nu am citit cartea, dar m-ai facut curioasa!

    iunie 18, 2012 la 6:21 pm

    • Nu eu te-am facut curioasa ci Bianca ne-a facut curioase pe aman2 , motiv pentru care sustin si eu campania

      iunie 18, 2012 la 8:19 pm

  2. Multumesc mult ca ai postat!Nici nu stii cat apreciez ajutorul!!

    iunie 18, 2012 la 8:16 pm

    • Ma bucur ca pot fi de ajutor !

      iunie 18, 2012 la 8:19 pm

Lasă un comentariu